Det går ej att zooma på PDF:er som kommit in via Autoinvoice/scanningcentral - eEkonomi

  • 2
  • Problem
  • Uppdaterades för 2 år sedan
  • Löst
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Hej på er! 

Vi har just för tillfället ett problem gällande att det inte går att zooma på PDF:er som kommit in via Autoinvoice eller scannats in via scanningcentral, till Visma eEkonomi. På övriga PDF:er går det bra att använda sig av zoom. 

Vi jobbar på att lösa detta så snabbt som möjligt och vi uppdaterar självklart här i forumtråden när vi har mer information att ge. 


/Nellie 
Foto på Nellie Karlsson

Nellie Karlsson, Application Specialist eEkonomi/Website/Webshop

  • 20,260 poäng 20k badge 2x thumb

Publicerades för 2 år sedan

  • 2
Foto på Nellie Karlsson

Nellie Karlsson, Application Specialist eEkonomi/Website/Webshop

  • 20,260 poäng 20k badge 2x thumb
Officiellt svar
Hej! 

Jag kan nu med glädje meddela att vi har släppt en ny version av Visma eEkonomi där vi har löst problemet med att det tidigare inte gick att zooma på PDF:er som kommit in Autoinvoice/scanningcentral till Visma eEkonomi. Ni kan behöva logga ut/in på nytt till Visma eEkonomi för att det ska slå igenom. 
Så nu ska PDF:en läsas in korrekt och det går även att zooma in/ut om man vill se mer eller mindre. 

Tveka inte på att återkomma till oss om ni upplever att det inte fungerar som det ska. 

Ha en fortsatt bra dag! 
/Nellie