Det går inte att uppdatera Visma enskild firma för 2018?

• 0
  • 2
  • Fråga
  • Uppdaterades för 2 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Det går inte att uppdatera Visma enskild firma för 2018 som jag betalt för, vill inte byta eftersom e-ekonomi inte har alla funktioner, behöver RUT, vad göra ska jag få mina pengar tillbaka!
Foto på Rnet

Rnet

• 80 poäng 75 badge 2x thumb

Publicerades för 2 år sedan

• 0
  • 2
Foto på Sanna Theodorsson

Sanna Theodorsson, Fd Moderator

• 5,690 poäng 5k badge 2x thumb
Hej!
Versionen för 2018 för Visma Enskild Firma har ännu inte kommit. Om du går in på Min Sida i ditt program så har du ett meddelande om när versionen planeras att släppas.Vi brukar släppa nästa års version strax innan årsskiftet. 
Så håll utkik under meddelanden i ditt program, där kommer information så fort versionen finns tillgänglig. :)

Så länge du har en inloggning på vismaspcs.se så kommer du kunna ladda ner versionen. Du kan själv registrera dig som användare på vår hemsida om du inte redan är det. 
Inloggningen kan du fylla i direkt i programmet under Arkiv - Personliga inställningar. Du kommer sedan åt att uppdatera under Hjälp - Ladda ner programversion.

Så du kan absolut fortsätta arbeta i Visma Enskild Firma om du vill det, men menar du att du inte kan byta till eEkonomi för att funktionen för RUT/ROT-fakturor inte finns? Det gör den nämligen :) 
Så om det får det att tveka till att byta så behöver du inte oroa dig, den funktionen finns. 

/Sanna
Foto på Thommy Johansson

Thommy Johansson

• 342 poäng 250 badge 2x thumb
Det här svaret skapades från ett sammanslaget ämne som hette När kommer ny version för deklaration av innevarande år?.

Nya versioner brukar komma tidigt under december månad, men i år har ingen ny version dykt upp. När är planen att släppa denna?
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Content Producer - Löneområdet

• 94,000 poäng 50k badge 2x thumb
Hej!

Nu kan du uppdatera till version 2018.0. Läs mer: https://forum.vismaspcs.se/visma_spcs/topics/visma-enskild-firma-version-2018-0

/Anna