Dubblett banktransaktion - eEkonomi

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 4 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Har fått en dubblett på en banktransaktion (1930) - hur åtgärdar jag det?
Foto på Eva

Eva

  • 150 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 4 år sedan

  • 0
  • 1
Foto på Sanna Theodorsson

Sanna Theodorsson, Fd Moderator

  • 5,690 poäng 5k badge 2x thumb
Hej!
Jämför du kontoutdraget på banken mot det du har i programmet?

Om du lägger in bankhändelserna manuellt eller klistrar in kontoutdraget så kan du längst ut till höger på banktransaktionen klicka på krysset för att ta bort händelsen.

Om du har ett banksamarbete och automatiskt får in dina händelser i programmet så vill jag be dig dubbelkolla ditt kontoutdrag mot programmet.
Stämmer det inte i programmet mot kontoutdraget så skulle jag vilja be dig ringa till supporten på 0470-70 62 00 så hjälper vi dig att undersöka saken närmare.

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.