Ide till nästa uppdatering av statistik - Administration

• 2
  • Idé
  • Uppdaterades för 7 år sedan
  • Inte planerade
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Hej. Varför kan jag inte få statistik på vilka order i en specifik artikel grupp som tex är för levereras tom ett visst datum? Kan ej skriva specifika art nr osv då det är för många och olika, dvs att jag behöver använda mig av artikel grupp. Vill ej skriva ut med alla order då det blir för mycket att gå igenom i efterhand.
Foto på AE

AE

• 80 poäng 75 badge 2x thumb

Publicerades för 7 år sedan

• 2
Foto på Helene Struthers

Helene Struthers, Product Manager

• 46,930 poäng 20k badge 2x thumb
Hej!

Tack din synpunkt. Vad jag kan se har vi inte sett någon efterfrågan på detta. Om fler har behov av en sådan möjlighet så visa gärna det genom att trycka på +1 knappen i tråden, så får vi en bättre bild av hur behovet ser ut.

Däremot tror jag att det kan finnas en lösning på det här redan idag. Ta kontakt med någon av våra samarbetspartners så kan de säkert hjälpa er med att korsköra en rapport baserat på uppgifter från orderdelen i programmet och från artikelregistret, där artikelgruppen finns.
Ni finner kontaktuppgifterna till dem här: http://www.vismaspcs.se/kontakta-oss/...

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.