Autoinvoicem, status och historik vad som inkommit - eEkonomi

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 5 dagar sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Jag har tänkt börja med autoinvoice i Visma eEkonomi.

jag har i eEkonomi fått skapat en     epostadress@autoinvoice.se


jag mailade en PDF till både den epostadressen och till min Visma Scanner epostadress.

i Scanner såg jag pdf inom några sekunder

jag har inte efter 1h fått pdf som faktura i eekonomi, inte heller fått något mail till min adress som anges vid fel . 
(Om fakturan inte kan scannas och tolkas elektroniskt, skickar AutoInvoice dokumenten till följande e-postadress:)


finns det någonstans man kan se status och historik för vilka fakturor IN/UT  som har hanterats i autoinvoice respektive ifall något är problem?
Foto på Jan @mitomada.se

Jan @mitomada.se

  • 1,872 poäng 1k badge 2x thumb

Publicerades för 2 veckor sedan

  • 0
  • 1
Foto på My Janhall

My Janhall, Moderator

  • 1,306 poäng 1k badge 2x thumb
Hej, 

Du ska precis som du säger få ett meddelande när något inte kunnat bli levererat. Däremot så görs inläsningen av fakturor 2 ggr om dagen, klockan 09.00 och klockan 15.00 så min fundering är om fakturorna nu har kommit fram? 
Vi kan även kolla denna status på supporten. Om din faktura fortfarande inte har kommit fram så är du varmt välkommen att kontakta oss via telefon eller chatt här, då vi kan behöva ta del av känsliga uppgifter som jag inte vill att du ger ut på vårt forum. 

Ha en fin helg!
/My