eEkonomi kundregister

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 2 år sedan
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre. Communitymoderatorn angav följande anledning för att arkivera: Kunden byter inte sitt användarnamn efter uppmaningar via mail.

Fakturor saknas när man söker på namn? Ex. Söker jag på kundnamn Marcus Jönsson "borde" rimligtvis alla kundfakturor på kunden komma upp. Så är inte fallet utan kanske bara hälften av fakturorna kommer upp. Söker jag sedan på bara Marcus kommer resterande upp. 

Vi har påtalat detta problemet för er tidigare, men någon bättring har inte skett. Alla sökmotorer är testade och problemet kvarstår med ett tidskrävande och irriterande arbete för vår personal. Vi behöver överväga att titta på andra alternativ ifall buggen inte försvinner. 

Vi skapar runt 3000 fakturor om året. Kan det vara ett problem? 

HJÄLP! 
Foto på 1164564

1164564

  • 70 poäng

Publicerades för 2 år sedan

  • 0
  • 1

Det finns inga svar.

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.