Arkiverad och stängd
Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.
-
90 poäng
Publicerades för 2 år sedan
Susan Åklundh, Fd Moderator
-
15,664 poäng
Är det under Försäljning - Kundfakturor du inte kan se dina fakturor?
Är det Safari du använder som webbläsare?
Har du testat med annan webbläsare t ex Chrome?
Du skulle också kunna testa att:
1. Rensa cache - du kan läsa hur du gör i olika webbläsare här
2. Kontrollera vilken version du har av safari och uppdatera till den senaste versionen om du inte redan har den.
Återkom med mer information om inte något av ovan löser problemet:)
Ha en fin dag
/Susan
-
90 poäng
Hej Susan,
Jag har testat Chrome och det fungerar, men jag ser helst detta som sen tillfällig lösning och vill kunna använda safari. För det fungerar med Safari på mob och platta endast på datorn som det ej fungerar.
Tack för svar.
Vänligen,
Viktorija
Pacsac, Champion
-
47,070 poäng
Susan Åklundh, Fd Moderator
-
15,664 poäng
Det har varit en del kunder som upplevt att eEkonomi inte fungerar i Safari, en del har fått felmeddelande och andra har inte kommit in i programmet alls och för andra har del fungerat precis som vanligt.
Detta problem är nu åtgärdat:)
Har du uppdaterat till senaste versionen av Safari kan du testa att logga in på nytt, så ska det fungera.
Ha en fin dag
/Susan
-
90 poäng
Hej,
Nu kunde jag se kunderna men fakturorna kan jag fortfarande inte se utan ser bara en symbol som "snurrar".
Hoppas det kommer igång snart då jag inte är ett fan av Chrome :)
Trevlig kväll!
Vänligen,
Viktorija
- 60 poäng
Jenny Sjöström Sannéus, Application Specialist eEkonomi/Website/Webshop
-
6,766 poäng
Jag ber en kollega ta kontakt med dig så vi får kika vidare på vad det är som är tokigt.
Ha en fortsatt bra dag!
/Jenny
Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.
Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.