eEkonomis julkalender 2018

• 5
  • Tillkännagivande
  • Uppdaterades för 1 dag sedan
  • (Redigerad)

December börjar närma sig och innerst inne vill väl vi alla ha en julkalender? Vanligtvis uppskattar i alla fall jag en chokladkalender men det blir lite svårt att dela med mig av det via forumet, så ni får en julkalender innehållandes tips i eEkonomi!

Från 1a till 24e december kommer jag publicera ett tips om dagen. Det kan vara allt från gömda funktioner till grymma filmer.

Dagens lucka kommer ligga som ett officiellt svar vilket gör att ni hittar det precis nedanför detta inlägget. Har ni missat någon lucköppning hittar ni alla luckor under Alla svar.
Följ tråden uppe till höger för att få ett mejl om när den nya luckan är öppnad.

Jag önskar er alla en riktigt god jul!
Foto på Lisa Henriks

Lisa Henriks, Project Manager eEkonomi/Website/Webshop

• 18,066 poäng 10k badge 2x thumb
  • Excited

Publicerades för 2 veckor sedan

• 5
Foto på Lisa Henriks

Lisa Henriks, Project Manager eEkonomi/Website/Webshop

• 18,066 poäng 10k badge 2x thumb
Officiellt svar
Lucka 12 - vanliga problem och lösningar

Vad vore en jul utan ett enda fel?
Knäck som kokar över, lussebullar som inte jäser eller ett pepparkakshus som måste limmas ihop.

Även i eEkonomi kan ju små fadäser dyka upp, ett inköp som bokades mot fel konto, en faktura som skapades till fel kund osv. Men lugn. Vi har samlat alla vanliga problem och fel i ett och samma dokument.
Om ett fel dyker upp, ta tre djupa andetag och titta sen i dokumentet Vanliga problem och lösningar.