Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Ekonomiöversikt - Felaktig period

Jag har av någon anledning fått över en felaktig period till Ekonomiöversikten och ingen resultatrapport eller Balansrapport kan visas. Hur rättar jag felet?
 
Period: 2017-01-01 - 1901-01-31
6 SVAR 6
KenArd
CHAMPION

Hej Conny,
Då får vi ta oss tillbaka till framtiden;)
Om du startar Ekonomiöversikt inne ifrån eEkonomi så kan du själv välja vilken period du vill synka.

MVH

Kenneth
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej!

Kan var att du först måste gå in under fliken Inställningar - Import och här klicka på knappen "Ta bort senaste räkenskapsåret" för att kunna importera på nytt för tex år 2017.

/Fredric 
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej. Kan inte scrolla (finns ingen rullista) ned så jag kommer åt knappen "Ta bort senaste räkenskapsåret"
Fd medlem
Inte tillämpbar

Har varit bortrest
Ja, jag väljer en period och i Ekonomiöversikten "Inställningar" -> "Budget så" så står det att importen har varit lyckosam. Men under "Rapporter" kan inget visas pågrund av en felaktig period...
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej Conny!

Hoppas du haft en bra resa!

Har du testat det som Fredric skrev ovan? Att ta bort senaste räkenskapsåret och importera sedan igen och kontrollera om det blir rätt period då.

/Elin
Annica Bomstrom
ANSTÄLLD

Hej

Det är ett rapporterat problem. Men man kommer runt det genom att man i Chrome väljer Ctrl och minus -  så man zoomar ut, texten blir mindre men man kommer på så sätt åt knappen Ta bort senaste räkenskapsår. Man kan även öppna i Edge och då kan man markera alla rader och när man kommer neråt på sidan så kommer man också åt knappen Ta bort senaste räkenskapsår.

Ha en bra dag!
Annica