Engelsk faktura - Administration

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
hur göra en faktura på engelska iadm 1000.
hittar inte språk under fliken kunder 2. flera uppgifter
Foto på anna bjornstrom

anna bjornstrom

  • 90 poäng 75 badge 2x thumb

Publicerades för 1 år sedan

  • 0
  • 1
Foto på burbage

burbage

  • 7,222 poäng 5k badge 2x thumb
Vet inte om det ser likadant ut i 1000 som i 2000 men i 2000 går du in under arkiv och väljer språk
Foto på Linnea Norden

Linnea Norden, Moderator

  • 5,870 poäng 5k badge 2x thumb
Hej! 

Du behöver under Arkiv - Företagsunderhåll - Valuta och språk välja att du ska arbeta med Valuta och språk antingen på försäljning eller inköp, eller på bägge två. När detta är valt kan du på dina kunder ange språket EN. Detta gör du på Försäljning - Kunder och om du går in på en kund så är det på fliken Fler uppgifter som du anger Språk.

//Linnea