Exportera verifikationer - eEkonomi

• 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 6 månader sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Hej,Jag har skaffat en redovisningskonsult som hjälper mig med bokföringen. Jag gör alltså enbart fakturorna, Rut/rot och ser till att få betalt och betalar mina leverantörsfaktura. Nu ska jag för första gången lämna in mitt kvartal så att hon kan bokföra och fixa med moms etc. kan jag då i EEkonomi exportera alla mina verifikationer till henne? Tacksam för svar!
Foto på Helena

Helena

• 492 poäng 250 badge 2x thumb

Publicerades för 6 månader sedan

• 0
  • 1
Om du kör E-ekonomi så kan ni ju samarbeta genom att du bjuder in din redovisningskonsult till ett samarbete. Kostar inget extra för dig eller din redovisningskonsult. 
Foto på Helena

Helena

Jag skall gå över till enbart ett faktureringsprogram snart nu så jag tänkte det vore bra om jag på något sätt kunde exportera verifikationerna denna gång. Men det kanske inte är möjligt?
Skall du använda e ekonomi? 
Foto på Helena

Helena

Ja eventuellt.
Om du fortsätter med Visma E ekonomi så kommer det automatiskt att föras över till bokföringen. Men din hjälpreda kanske inte använder Visma E ekonomi.
Foto på Helena

Helena

Nej hon har en annan variant av visma.
En klok kvinna med andra ord. Det är inte många som jobbar proffsigt med e ekonomi. Kommer nog att bli bättre men .... 
Då kan du välja att låta henne själv ta ut en sie-4 fil från ditt Visma e ekonomi eller så gör du den exporten själv.

Foto på Helena

Helena

Ja nu är det löst, hette ju inte exportera verifikationer. Tack för svar. Ja hon verkar vara en väldigt smart kvinna :) känns tryggt att lämna över bokföringen då!
Ha en fin dag!

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.