Få med datum på fakturan - Visma eEkonomi Tid

• 18
  • Idé
  • Uppdaterades för 1 månad sedan
  • Inte planerade
  • (Redigerad)
Hej, jag provar nu Visma eekonomi tid. Jag ser dock att jag inte får med datum då tidsregistreringen skett på fakturorna. Om jag t ex har en klient en timme den 4/9 och en timme den 14/9 så vill jag att klienten ska se på fakturan vilka datum det är den betalar för. I övrigt skulle det underlätta min hantering oerhört mkt om jag kunde använda detta - men ska jag fylla i datumen manuellt så är det inte någon tidsbesparing för mig. Jag har provperiod fram till 20/10 och måste sedan bestämma om jag ska köra Tid eller inte. Trevlig helg! mvh Annika
Foto på AnnikaA

AnnikaA

• 240 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 4 år sedan

• 18
Foto på Andreas Nisser

Andreas Nisser

• 60 poäng
Hej - hur går tankarna kring detta nu då? Ett annat alternativ är att systemet automatiskt kan, när den överför fakturaunderlaget, slå samman alla rader med samma artikel och alla utlägg till några få rader och att PDF:en som fakturaunderlag åker med över automatiskt. Det skulle underlätta eftersom fakturaunderlaget som PDF är korrekt. Är det en framkomlig funktion att få fram snabbare?

Mvh
Andreas Nisser
Foto på Daniel Valentin

Daniel Valentin

• 162 poäng 100 badge 2x thumb
Hej! Hur går det med arbetet att få in datum på fakturan. Kan vara bra att veta om det är ngt ni arbetar på eller inte? samt i så fall vilken tidshorisont som gäller

Med vänliga hälsningar

Daniel Valentin