Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fakturamall med inbetalningsavi bankgiro

Finns det inte en fakturamall som skriver ut en fullständig bankgiroavi? Har några enstaka medlemmar som vill ha en inbetalningsavi och vi vill inte köpa färdiga blankette eftersom det är så få.

 

Den här frågans innehåll har verifierats och uppdaterats av Visma Spcs 22-05-16

11 SVAR 11
Anna Svensson
CONTENT PRODUCER

Hej!

Till Visma Förening finns det mallar för avier. Du hittar mallarna under Arkiv - Inställningar - Föreningsinställningar, Mallar.
Klicka på pilen till höger om din valda fakturamall i kolumnen Mallar så hittar du de befintliga mallarna.

Via knappen Förhandsgranska kan du se hur fakturorna kommer se ut.

/Anna
Anna Svensson
~Content producer, Visma lönefamilj~

Ja det har jag sett, och skapat min egen, men jag vill ha en mall där hela betalningsavin (med streck) skrivs ut. Finns inte det?

Hej igen!

Du kan beställa blanketter med talong på sidan: https://vismaspcs.se/produkter/fler-produkter/tillbehor

/Anna
Anna Svensson
~Content producer, Visma lönefamilj~

Svaret är alltså "Nej, vi har inte en mall som skriver ut själva blanketten också. Vår mall skriver endast ut text och belopp på färdigtryckta blanketter." ?

Precis så är det!
/Anna
Anna Svensson
~Content producer, Visma lönefamilj~

Jaha, kan ni inte göra en?

Hej!

Jag tar absolut detta vidare till vår utvecklingsavdelning.

Tills vidare kan du kontakta någon av våra partners så bygger de en mall åt dig. Du hittar närmaste partner på sidan http://kampanjer.vismaspcs.se/partnerkarta/. Markera rutorna Rapporter och mallar och Visma Administration och klicka på Sök.
Annars är du välkommen att kontakta vår partneravdelning på telefonnummer 0470-706000.

/Anna
Anna Svensson
~Content producer, Visma lönefamilj~
Fd medlem
Inte tillämpbar

siffrorna för summa i den PG mall avi ni har stämmer inte med den förtryckta PGpapper som finns bla. punkten finns med redan mellan summans kr och ören. Men när jag skriver ut så hamnar ju kommatecken med också och siffrorna är ihoptryckta inte en siffra i varje ruta. Jag hoppas att det fungerar hos Plusgirot...
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej!

Det är inget som jag hört från andra kunder. Återkom om det inte fungerar så får vi titta på det.

/Elin
Fd medlem
Inte tillämpbar

Jag saknar också själva blanketten! Det är ju rätt meningslöst att skriva ut innehållet i blankettfälten, om inte blanketten och dess fält också blir utskrivna! Hur tänkte ni när ni hittade på detta?
Särskilt svårt kan det väl inte vara för er att lägga in blanketten i mallen.

Sven Lundberg
Fd medlem
Inte tillämpbar

Det har gått några år nu sedan man började efterlysa denna mall. Var är den? Jag mailar mina fakturor och vill kunna få ut en faktura i PDF med vidhängande inbetalningskort! Det kan omöjligt vara så svårt att det ska behöva ta denna tid!?