Fakturerbar tid på startsida - Advisor

• 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 3 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Hej,

På översikten (Min sida) och när man gör tidsregistreringar så syns registrerad tid. Jag skulle vilja se fakturerbar tid också. Finns det ngn inställning för det?
Mvh
Therese
Foto på Therese

Therese

• 712 poäng 500 badge 2x thumb

Publicerades för 3 år sedan

• 0
  • 1
Foto på Elin Håkansson

Elin Håkansson, Fd Moderator

• 6,302 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Therese!

På startsidan i Advisor och i grafen Arbetade timmar ser du antal timmar som är kvar att fakturera. I grafen Fakturering ser du även vilket belopp som är kvar att fakturera.

Är det något utöver dessa grafer som du önskar se? Utveckla gärna din fråga.

/Elin
Foto på Therese

Therese

• 712 poäng 500 badge 2x thumb
Hej,

Tack för svar. När man gör en tidsregistrering så visas antal registrerade timmar. Jag skulle gärna, i den vyn, även kunna se antal debiterbara timmar samt belopp. Om all info är samlad på ett och samma ställe så är det enklare att få en överskådlig information.

En annan idé är att man kan ha en stapel bredvid den stapel som visar "Mina tidsregistreringar" på första sidan, som anger antal debiterbara timmar.

Mvh
Therese
(Redigerad)
Foto på Mathias Vahlgren

Mathias Vahlgren, Produktansvarig - Visma Advisor och Visma Byråstöd

• 6,370 poäng 5k badge 2x thumb
Hej!
I grafen för Mina tidregistreringar ser du den debiterbara tiden per dag. Den mörkblå stapeln visar Extern tid, det vill säga timmar som är registrerade på ett kunduppdrag. Om du klickar på stapeln ser du även vad du registrerat tiden på för kund, uppdrag och aktivitet.

Vet inte om det var svar på din fråga, men kolla på det och återkoppla om det är något annat du önskar.

Med vänliga hälsningar

Mathias Vahlgren 

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.