Fakturering VismaEekonomi

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 10 månader sedan
  • Besvarad
När jag direkt fakturerar min kund in i deras betalningssystem får jag i Visma eEkonomi att fakturan är stoppad. Men kunden bekräftar att de fått in den i deras betalningssystem. De händer att jag sänder fakturan igen som irriterar kunden men meddelandet gör att man blir osäker
Foto på LEL

LEL

  • 162 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 10 månader sedan

  • 0
  • 1
Foto på Fanny Örnberg

Fanny Örnberg, Moderator

  • 3,864 poäng 3k badge 2x thumb
Hej LEL,

Det låter lustigt att du får meddelande om att fakturan är stoppad även om den har gått fram. Skickar du fakturan som en e-faktura till din kund från eEkonomi? Får du meddelandet vid fakturan i fakturalistan under Försäljning - Kundfakturor eller hur ser du att den har blivit stoppad? Står det någon mer information där du ser detta meddelandet? Är det något annat kring fakturan som ser annorlunda ut?

Om du börjar med återkoppla med denna information så kan vi se hur vi går vidare med det.

Ha en fin dag,
Fanny