Feedback chattsupport feedback

  • 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 8 månader sedan
Hej,

Jag uppfattar er chattsupport som ibland fantastiskt bra, ibland inte alls fantastiskt bra.

Jag har märkt att de gånger er chattsupport är fantastiskt bra, får jag chansen att lämna feedback ("svara på några korta frågor") efter supporten. Det gör jag gärna.

Jag har också märkt att de gånger er chattsupport inte är fantastiskt bra, får jag inte samma chans. Såvida jag inte säger till chattsupportpersonen att lämna chatten så att jag får chans att lämna feedback. Det är inte så förtroendeingivande.

PS, jag hade gärna mejlat in den här informationen istället för att publicera den så här. Om jag bara hade hittat en mejladress att använda.
Foto på Annika

Annika

  • 558 poäng 500 badge 2x thumb

Publicerades för 8 månader sedan

  • 1
Foto på Victor Magnusson

Victor Magnusson, Employee

  • 9,864 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Annika,

Tack för att du återkopplar detta problem till oss.

Vill bara först börja med att utveckla den tekniska skillnaden som finns idag. Går du till vismaspcs.se och chattar med oss direkt därifrån, kommer du alltid få en möjlighet att lämna feedback, antingen via att vi triggar det eller att du själv gör det när du stänger ner chatten. Går du istället inifrån programmen kan du inte själv trigga feedbacken, vilket såklart är en systemteknisk brist som vi arbetar på att lösa.

Med det sagt, ska du såklart få möjligheten att lämna feedback och något som alltid är väldigt viktigt för oss. Framförallt för din upplevelse som kund, men även som ett verktyg att arbeta med utveckling och feeback till vår personal. Därför är det väldigt viktigt att vi ger dig och andra kunder en möjlighet att ge direkt feeback på din upplevelse. Det du lyfter här är en av många frågor vi arbetar med inom vår organisation och där vi vill göra bättre framåt.

Hoppas du har en fin sommar.

/Victor Team Manager
(Redigerad)