Fel vid inloggning - Fakturering

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 3 veckor sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Hej,
har sedan en månad tillbaka behövt att logga in på visma fakturering med internet explorer, då chrome ger mig felmeddelande:
0960801e-8795-407b-924f-99964d86fdb5

Jag kör senaste versionen av chrome:
Version 75.0.3770.142 (Officiell version) (64 bitar)
Och sitter på Win 10 64bit. Har alltid funkat, men som sagt - sedan en månad tillbaka måste jag växla över till explorer för att komma in.

Har rensat webhistorik, cookies och cacheminne men problem kvarstår.
Foto på Andreas Gyllstrom

Andreas Gyllstrom

  • 70 poäng
  • ångestfylld med iexplorer

Publicerades för 4 veckor sedan

  • 0
  • 1
Foto på Mia Sundin

Mia Sundin, Moderator

  • 2,650 poäng 2k badge 2x thumb
Hej

Det låter som du har testat och tänkt på allt här. Bara för att utesluta om det är något just på denna dators miljö som sätter stopp, hur ser det ut om du loggar in på en annan dator och använder chrome? Får du samma felmeddelande då?

Mia