Felaktigheter i appen Min LÖN

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 11 månader sedan
  • Besvarad
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Sedan uppdateringen har samtliga anställda inte fått med information om OB timmar och kompsaldo. Allt ser ok ut i programmet men har blivit något fel vid överföringen. Vad har hänt och finns någon tidsplan på när det här kan vara åtgärdat?
Foto på MW

MW

  • 126 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 11 månader sedan

  • 0
  • 1
Foto på Cecilia Towner

Cecilia Towner, Moderator

  • 9,110 poäng 5k badge 2x thumb
Hej MW,

I första läget skulle jag vilja be dina anställda att uppdatera sin app Visma Min Lön då det i den senaste uppdateringen ska synas saldo för komp.
Läs gärna mer om det i forumtråden GDPR-uppdatering av apparna Visma Löna Anställd och Visma Min Lön

Om det inte fungerar så kan de prova att avinstallera appen och installera den på nytt.

Fungerar det fortfarande inte så kontakta gärna supporten som du hittar HÄR.


Ha en fin dag!
/Cecilia

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.