Driftstörningar i tjänsten AutoInvoice

  • 2
  • Problem
  • Uppdaterades för 1 vecka sedan
  • Löst
  • (Redigerad)
Hej. Skulle skicka några fakturor via Autoinvoice idag på förmiddagen och får: "Det gick inte att kommunicera med servern. Kontrollera nätverksinställningarna och försök igen (felkod:400) Kan inte upptäcka några fel i mina inställningar. Vad kan jag göra mer?
Foto på Ulf Jonsson

Ulf Jonsson

  • 5,130 poäng 5k badge 2x thumb
  • frustrerad

Publicerades för 2 veckor sedan

  • 2
Foto på MD

MD

  • 296 poäng 250 badge 2x thumb
Samma för mig, det kommer rätt ofta tycker jag och beror troligen på att problem hos Visma SPCS.

Foto på Amanda Granath

Amanda Granath, Moderator

  • 1,030 poäng 1k badge 2x thumb
Hejsan Ulf!

Just nu upplever flera av våra kunder samma problem och vi håller på att kika på det och återkommer så fort vi har mer information.

//Amanda
Foto på Andreas Palmay

Andreas Palmay, Information Coordinator

  • 2,276 poäng 2k badge 2x thumb
Hej! 

Felsökningen fortsätter tillsammans med vår leverantör. 
Statussidan uppdateras löpande med information i problemet »
Foto på Andreas Palmay

Andreas Palmay, Information Coordinator

  • 2,276 poäng 2k badge 2x thumb
Officiellt svar
Nu ska det fungera att skicka och ta emot fakturor med tjänsten AutoInvoice igen. 
Foto på Ulf Jonsson

Ulf Jonsson

  • 5,130 poäng 5k badge 2x thumb
Kanon om det fungerar - kollar om någon timme :-)
Foto på Ulf Jonsson

Ulf Jonsson

  • 5,130 poäng 5k badge 2x thumb
Kan bekräfta att det fungerar - flaggan i topp!