Felmeddelande vid ny order - Administration

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 2 veckor sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Hej, här är ett problem som uppstått i nya databasen. Om jag sökt bland gamla order i nya sökfunktionen, och sedan öppnar en kund i en annan flik, väljer att skapa order från denna kund så får jag felmeddelandet "Hittar inte order XX". Hur kan det lösas?
Foto på AH

AH

  • 190 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 3 veckor sedan

  • 0
  • 1
Foto på Annelie Engvall

Annelie Engvall, Moderator

  • 1,200 poäng 1k badge 2x thumb
Hej AH,

Detta är inget programfel.
När du har sökt på ett ordernummer i ett fönster så ligger detta kvar när du sedan skapar en order i ett annat fönster.
Radera ordernummer i sökfunktionen så kommer inte meddelandet upp.

Ha en bra dag!

/Annelie