Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Fler artikelrader på faktura

Hur gör jag för att få fler artikelrader på min faktura?

8 SVAR 8
Fd medlem
Inte tillämpbar

Superbra fråga! Den har jag ställt en gång för länge sedan! Känns dumt att nästan halva fakturasidan är tom, också blir det en sida till med bara någon rad.
Davor P1
CHAMPION

Man måste in i själva FAKTURAMALLEN.

Vad använder ni för mall?
Fd medlem
Inte tillämpbar

har döpt om min mall så många gånger så det vet jag inte, tycker det är ganska krångligt att ändra i mallen men du kanske har något tips?
Davor P1
CHAMPION

Du skall kunna "återanvända" alla mallar som du själv skapat.

Det enda som inte går är att göra ändringar i VISMAs egna "standardmallar" och spara under befintligt namn....

Sen kan du ju alltid radera gamla mallar som du inte längre använder 😉

Davor
Fd medlem
Inte tillämpbar

Faktura Silver med standard typsnitt och teckenstorlek fungerar bäst. Stuva om och justera lite så har man med enkla medel utökat från 18 rader till 25 rader, det är nästan 40% mer:-)

Vissa verksamheter kan utöver detta också ta bort en del fält som inte behövs på mallen för att få ytterligare utrymme. Men det är tyvärr vanligt att man tar bort saker man inte tänker på behövs för olika scenarior (kredit, ränta, omvänd moms, export, blandad moms mm.) = varning!

Sen finns det en variant där det går att dubbla antalet rader på alla fakturasidor utom den sista. Det är avancerat.

Vi jobbar ofta med denna typ av förfrågan och kan förstås hjälpa, info@konsultstockholm.se 
Fd medlem
Inte tillämpbar

" med enkla medel "......antar att ni vill ta ut en kostnad för hjälp med  utökning av 7 extrarader - vad är ert pris för att göra detta om man mejlar över vår ' Fakt. Silver' - mall till er ?
Fd medlem
Inte tillämpbar

..." med enkla medel "........vad är er kostnad för utöka vår  "Fakt.Silver"-mall med 7 extrarader ,
  om vi skickar över vår mall via emejl ?  Vi kör adm. 500 ver. 23 .
Fd medlem
Inte tillämpbar

maila mig eller skriv din mail så skickar jag en pdf där du kan se hur fakturan kommer se ut först, johan@konsultstockholm.se