Förbättringsförslag Visma Stämpla

• 1
  • Idé
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Genomförda
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

1. Jag vill gärna att alla anställda ska kunna se sin veckoarbetstid, det är ett jättebra hjälpmedel att se hur man ligger till vecka för vecka.

2. Istället för "arbetad tid" i kalendern skulle jag vilja se när jag stämplade in och när jag stämplade ut, inte bara hur många timmar och minuter jag har jobbat en dag.

Foto på Eva Sangheim

Eva Sangheim

• 208 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 4 år sedan

• 1
Foto på KenArd

KenArd, Champion

• 48,276 poäng 20k badge 2x thumb
Hej Eva,
Om du pillrar lite på dom alternativa visningarna nedan så tror jag punkt 1 & 2 kan vara löst;)

MVH

Kenneth
(Redigerad)
Foto på Eva Sangheim

Eva Sangheim

• 208 poäng 100 badge 2x thumb

Punkt 1. funkar bara för administratörer och de som attesterar, inte övriga anställda.

Punkt 2. ok, det funkar, tyckte bara att det vore smidigare om det syntes i kalendern direkt. :)

Med vänlig hälsning Eva

Foto på KenArd

KenArd, Champion

• 48,276 poäng 20k badge 2x thumb
Håller med!
Foto på Joakim Loden

Joakim Loden, Fd Testledare - Visma Lön

• 6,802 poäng 5k badge 2x thumb
Hej!

Tack för ditt önskemål. Vi får ta med oss detta när vi ser över framtida förändringar i tjänsten. Att visa veckosummeringar för samtliga, och inte bara för administratören, kan jag förstå att man kan sakna som anställd så det tar vi definitivt med oss.
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Community Manager

• 92,890 poäng 50k badge 2x thumb
Officiellt svar
Hej!
I Visma Lön Anställd kan du nu både som löneadministratör och anställd markera dagar i kalendern och se summering av de markerade dagarna.Alltså för en vecka eller längre/kortare period.

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.