Fördelar från compact

• 2
  • Idé
  • Uppdaterades för 4 år sedan
  • Inte planerade
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

För några kunder arbetar jag i Compact. Jag föredrar Visma Administration, men det finns några fördelar i Compacts verifikationsbild som jag gärna såg att de "byggdes in" i Administration. Dels saldokolumnen för kontot (längst till höger), dels kontolista med saldo. Det sistnämnda gör det enkelt att se vilka konton man brukar använda.
Foto på Annelie AK Ekonomi

Annelie AK Ekonomi

• 460 poäng 250 badge 2x thumb

Publicerades för 4 år sedan

• 2
Foto på Jonathan Söder

Jonathan Söder

• 1,346 poäng 1k badge 2x thumb

Kan bara instämma i önskemålet!

/Jonathan

Foto på Helene Struthers

Helene Struthers, Product Manager

• 46,920 poäng 20k badge 2x thumb
Hej!

Tack för önskemålen och kul att ni delar med er av era erfarenheter från Compact. Där finns flera finesser som vi definitivt bör försöka anamma och inspireras av i Visma Administration. 

Saldokolumnen skulle vara guld även i Administration och vi diskuterade det alldeles nyligen. Vi kommer grunna vidare på det. 

Kontolistan är inte alls dum men vi har inte riktigt samma uppdelning av information på skärmen i Administration. Jag kan nästan säkert säga att vi inte skulle kopiera konceptet rakt av i så fall men vi borde kunna inspireras av det. Skulle kontolistan vara något man vill se i sidopanelen eller var i arbetsbilden skulle ni helst placera informationen under tiden ni arbetar? 

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.