Försämrad support för flera program

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Besvarad
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

De senaste dagarna har vi fått mail om att support via telefon och chatt försvinner för två av de program vi använder: Visma Anläggningsregister och Visma Compact. Man kan alltså inte ringa/chatta och få svar på frågor snabbt, vilket vår redovisningsbyrå ser som ett problem. Det är bra att kunna få svar via mail men ibland behöver man snabb hjälp. Är detta en förändring av supporten som kommer att ske i fler av Vismas program?
Foto på anette

anette

  • 822 poäng 500 badge 2x thumb

Publicerades för 1 år sedan

  • 0
  • 1
Foto på Malin Hellborgsson

Malin Hellborgsson, Support Manager

  • 100 poäng 100 badge 2x thumb

Hej,

För att kunna balansera efterfrågan och tillgängligheten på vår service på bästa sätt behöver vi ibland göra förändringar. Vi behöver alltid jobba med att värdera hur vi på bästa sätt kan erbjuda service, där olika kanaler är en viktig del i erbjudandet. 

Jag har full förståelse för din oro att du ser det som en försämring men vår ambition är att du ska få en väldigt bra service, där mejl blir din initiala väg att nå oss, men där vi såklart kan behöva kontakta dig via exempelvis telefon om vi ser att ärendet är av en karaktär som kräver den typen av dialog. 

Med vänlig hälsning
Malin 

Foto på anette

anette

  • 822 poäng 500 badge 2x thumb
Ok, vi vill gärna ha svar på frågan ovan i mitt mail också: Planerar ni denna förändring av supporten i fler program än Anläggningsregister och Compact?
Foto på Malin Hellborgsson

Malin Hellborgsson, Support Manager

  • 100 poäng 100 badge 2x thumb
Vårt förändrade erbjudande från 1 oktober gäller Anläggningsregister, Compact, Webbfakturering och Kundfaktura. 
Foto på anette

anette

  • 822 poäng 500 badge 2x thumb
Erbjudande? Kan vi välja att använda chatten alltså?
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Content Producer - Löneområdet

  • 94,000 poäng 50k badge 2x thumb
Hej!

Från och med 1 oktober 2018 är mejl kontaktvägen för de produkter Malin nämner ovan.
Självklart finns även mycket hjälp bland annat i hjälptexterna till produkterna, här i forumet och i våra filmer på Youtube.

All information finns samlad på vismaspcs.se/support

/Anna

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.