OCR vid leverantörsfaktura hoppas ej över vid EJ OCR-lev???

• 0
  • 3
  • Fråga
  • Uppdaterades för 6 år sedan
Sammanslagen

Den här konversationen har slagits ihop med en annan. Se huvudkonversationen: Hoppa över rutan för OCR-nummer på leverantörsfakturor utan OCR-leverantör och utskrift av journal - Administration

Varför har ni i nya versionen av Administration 2013.01 ändrat så att markören stannar i OCR-rutan vid registrering av leverantörsfaktura även när leverantören INTE är OCR-leverantör???? Det blir ju mera klickande och förvirrande, eller?
Foto på Ellge

Ellge

• 3,184 poäng 3k badge 2x thumb

Publicerades för 6 år sedan

• 0
  • 3
Foto på Johanna Åberg

Johanna Åberg, Champion

• 3,100 poäng 3k badge 2x thumb
Håller fullständigt med! Helt värdelöst att man inte längre har den säkerheten att veta när OCR skulle fyllas i och inte. Nu stannar den ju på alla!
Foto på Annie Karlsson

Annie Karlsson, Employee

• 3,282 poäng 3k badge 2x thumb
Jag bryter ut din kommentar och flyttar den till en tidigare tråd där vi samlar alla synpunkter.

Tack för att du delar med dig! Referera till det nya ämnet här: Ocr på leverantörsfakturor
Foto på Thomas

Thomas, Champion

• 12,176 poäng 10k badge 2x thumb
Mycket bra idé. Tycker även att man ska få ett felmeddelande om OCR-numret inte stämmer, på samma sätt som man idag får om organisationsnummer/personnummer inte stämmer. Sista siffran i OCR-numret är en kontrollsiffra så det borde gå att lägga in denna funktion.
Foto på Annie Karlsson

Annie Karlsson, Employee

Jag bryter ut din kommentar så att jag kan slå ihop den med en tidigare tråd. På så sätt får vi det samlat på ett ställe.

Tack för att du tar dig tid att dela med dig! Referera till det nya ämnet här: Ocr på leverantörsfakturor
Foto på Anne-Li

Anne-Li

• 142 poäng 100 badge 2x thumb
Dålig ändring eller en miss? Finns ingen anledning att markören ska stanna här om inte leverantören är inställd för OCR-nummer.
Foto på Annie Karlsson

Annie Karlsson, Employee

Detta är ett önskemål vi fått tidigare så jag bryter ut din kommentar så att jag kan slå ihop den med den tidigare tråden. På så sätt får vi det samlat på ett ställe.

Tack för att du tar dig tid att dela med dig av dina synpunkter! Referera till det nya ämnet här: Ocr på leverantörsfakturor

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.