Går ej att logga in i redovisningsprogram via Advisor Connect idag!!!

  • 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 2 månader sedan
  • Löst
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Hej, har just fått reda på via chatten att ni har problem med att logga in via visma advisor connect idag. Jag arbetar med mina kunder lokalt på datorn men hämtar dem via connect. Jag arbetade igårkväll utan problem men idag kommer jag alltså inte in. Tydligen är det hos er felet ligger och då det är ganska stressande att inte kunna arbeta på kunden så vill jag gärna veta lite mer vad som händer (vet att ni har en info på engelska under status men den är knapphändig tycker jag och varför inte på svenska?) Detta har typ inte hänt på fyra år så man blir lite orolig?

//Marie
Foto på Maribo

Maribo

  • 492 poäng 250 badge 2x thumb
  • frustrerad

Publicerades för 2 månader sedan

  • 1
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Community Manager

  • 88,514 poäng 50k badge 2x thumb
Ja, det är synd att detta ska drabba er!
Du kan klicka på Följ i denna forumtråden: https://forum.vismaspcs.se/visma_spcs/topics/problem-att-anvanda-webbtjanster-i-ditt-lokalt-installe...Då får du mejl när det är löst!
Mina kollegor jobbar på för att lösa det här så fort de kan!
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Community Manager

  • 88,514 poäng 50k badge 2x thumb
Hej!
Jag vill bara uppdatera den här tråden innan jag arkiverar den:
Sedan igår eftermiddag har vi gjort en del korrigeringar och det ska nu fungera att starta program via Advisor Connect. Däremot är det fortfarande lite svajigt så våra utvecklare fortsätter jobba på det här.

Jag hänvisar till forumtråden Problem att använda webbtjänster i ditt lokalt installerade program »
/Anna

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.