Går inte att komma in i Visma...

• 0
  • 2
  • Fråga
  • Uppdaterades för 7 månader sedan
  • Besvarad
Det här är jo helt hopplöst.....vad felar detr Visma nu igen!! Har försökt alla platformar, men i dag verkar inte SKITEN!!!!
Foto på erlings

erlings

• 370 poäng 250 badge 2x thumb

Publicerades för 8 månader sedan

• 0
  • 2
Foto på Lezan

Lezan

• 120 poäng 100 badge 2x thumb
jag kommer inte heller in! har testat allt, och jag MÅSTE komma in idag, hur kan vi lösa det snabbast möjligt???
Foto på halvmanen

halvmanen

• 274 poäng 250 badge 2x thumb
Tyvärr ett återkommande problem. Börjar bli dags att åtgärda detta. Det håller verkligen inte att bara komma in 60-70% av gångerna.
Foto på erlings

erlings

Ja, är fakstisk trött på denna skiten, och inte minst arrogansen en mäter från support varje gång. Har ett företak med 15 anställde, och helgen är min kontorstid.....det är nog tid för att byta till någon bättre leveranadör!, nu är i alle fall mitt tålamod slut !!!
Foto på erik

erik

• 120 poäng 100 badge 2x thumb
Jag kommer inte heller in, har prövat under helgen men misslyckats. Prövat med FYRA olika datorer, tre olika operativsystem, följt instruktioner och rensat chache osv. När kommer det fixas? Det är många småföretagare som vill bokföra eller fakturera på helgen. Övrig tid jobbar man med annat.
Foto på erlings

erlings

Sitter just och tittar på Fortnox, använder i dag Visma Lön 600 och E-ekonomi, men är trött på de här Visma nu, hoppas det går att överföra alt till Fprtnox från Visma lön och e-ekonomi :-(

Foto på Lund

Lund

• 74 poäng
Samma här. Jag har använt eEkonomi i en vecka och det har bara varit problem. Och idag går det överhuvudtaget inte att logga in.
Foto på Moa Lundberg

Moa Lundberg, Moderator

• 9,952 poäng 5k badge 2x thumb
Hej på er!

Jag har rapporterat detta och fick precis input att det nu ska fungera att logga in igen. Testa gärna.

Ni kan också testa att gå direkt via https://eaccounting.vismaonline.com för att se om det fungerar.

Återkom om det inte fungerar. Beklagar strulet! Ha en fortsatt bra söndag. /Moa
(Redigerad)
Foto på erlings

erlings

DET FUNKAR INTE!!
Foto på Moa Lundberg

Moa Lundberg, Moderator

Hej! Jag mejlar dig för fortsatt felsökning. /Moa
Foto på Johanna

Johanna

• 60 poäng
Jag har samma problem! Har inte kommit in på hela dagen!
Mvh Johanna 
Foto på Moa Lundberg

Moa Lundberg, Moderator

Hej! Jag mejlar dig. /Moa
Foto på Hower

Hower

• 80 poäng 75 badge 2x thumb
Hej, Samma problem här. Har försökt vid olika tillfällen under dagen men kommer inte in. MVH Anders
Foto på Biglake

Biglake

• 70 poäng
Kommer inte heller in :(
Foto på Biglake

Biglake

• 70 poäng
Vad är det för information som mailas ut? Behöver komma in.

Foto på Moa Lundberg

Moa Lundberg, Moderator

• 9,950 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Biglake! Om det inte löst sig för sig så har det med ditt specifika avtal att göra. För att jag ska kunna kika detta så måste jag få ditt kundnummer och det ska av säkerhetsskäl inte skickas över forumet. Jag mejlar dig. /Moa
(Redigerad)
Foto på erlings

erlings

Fy f.....n, nu har söndagen gått, och inte en skit har blivit utförd av veckans arbete pga Visma. Fy skam på Visma!!!!!!!
Foto på HKK_naprapat_

HKK_naprapat_

• 60 poäng
Jag kommer inte heller in. Har försökt i en vecka nu och jag kan logga in men sedan när jag ska klicka vidare snurrar bara kugghjulet. Måste komma åt mitt program. 
Foto på Cecilia Towner

Cecilia Towner, Moderator

• 9,936 poäng 5k badge 2x thumb
Hej erlings och HKK_naprapat_

En kollega från supporten kommer ta kontakt med er för att kolla om det har löst sig.

Ha en trevlig kväll!
/Cecilia
Foto på erlings

erlings

Det har löst sig, men det har det väl för alla andra också!
Tyvärr är vi inte nöjda med Visma. Vi driver en veterinär klinik med många anställde och transaktioner som ska inporteas med siefiler i Visma varje dag. Mina helger går till att sortera allt det här, samt betala fakturor. Flera andra kliniker kör med Fortnox, och upplever inte de problemen vi haft med Visma....så jag värderar att byta båda lön 600 och e-ekonomi över til Fortnox i loppet av 2019.
Ha en fin jul
Foto på erlings

erlings

Och så var Visma i gång igen....går inte att logga in nu kl. 17.30 den 21/1 2018.....det här går inte!!!!!!!
Har bokat in tid med redovisningsföretaket, och vi kommer inte in i skiten, och taxametret går
(Redigerad)
Foto på Moa Lundberg

Moa Lundberg, Moderator

Hej Erlings

Testa att logga in via https://eaccounting.vismaonline.com.

Du kan följa status på incidenten i den här tråden Kan inte logga in på Mina tjänster.

/Moa
Foto på erlings

erlings

Fungerer nu, men var borta i 40 minutter :-(