Går inte att spara anteckningar i Advisor.

  • 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 2 år sedan
  • Löst
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Vi har idag försökt upprätta och spara anteckningar under hela dagen men inte lycktas någon gång. Det händer inget vid försöken att "spara". Enda funktionen som fungerar är "Avbryt". Massuppdateringar, iaktiveringar, etc har inte heller fungerat oavsett dator, webbläsare och användare. Har testat flera olika webbläsare och olika datorer. Det har vart en mycket ineffektiv och kostsam dag i dag. Vad är det som felar och gör att det inte går att spara, etc?

Mvh

Eva
Foto på Eva Andersson

Eva Andersson

  • 522 poäng 500 badge 2x thumb

Publicerades för 2 år sedan

  • 1
Foto på Helena Sjösten

Helena Sjösten, Service owner Visma Advisor

  • 900 poäng 500 badge 2x thumb
Hej!
Tyvärr upptäckte vi problem med bl a checklistorna och massuppdatering igår. Vi har identifierat ett par buggar som vi har rättat och vi har nu på morgonen releasat en ny version.
Vi kommer under dagen idag att fortsätta undersöka dessa problem och se om något mer kvarstår.

Jag ber om ursäkt för de problem detta har orsakat er.

Med vänlig hälsning 

Helena Sjösten
(Redigerad)

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.