Grundinställningarna i Visma Lön Anställd är felaktiga

  • 4
  • Problem
  • Uppdaterades för 11 månader sedan
  • Löst
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

När vår nyanställda ska försöka logga in via appen kommer ett felmeddelande upp att grundinställningarna är felaktiga. Inlogget fungerar om man går in via datorn. Vad är det för inställning som kan tänkas vara felaktig?
Foto på Tina Olofsson

Tina Olofsson

  • 256 poäng 250 badge 2x thumb

Publicerades för 12 månader sedan

  • 4
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Community Manager

  • 89,242 poäng 50k badge 2x thumb
Officiellt svar
Hej allesammans!

Vi är äntligen en lösning på spåren och det verkar som att vi behöver göra en rättning av era överföringar här hos oss. Rättningen behöver göras på varje företag som det här felet har uppstått för. Jag kommer uppdatera när det här är åtgärdat för alla er.
Jag vill att du klickar in i formuläret och fyller i uppgifterna här https://goo.gl/forms/DbpBg00YFzXpcoUy1

Om du har bytt arbetsschema på en anställd i Visma Lön Anställd kommer du få göra om den ändringen. Tidsregistreringar ochallt annat finns kvar, endast schemabyten på enskilda anställda efter överföringen behöver göras om.

Under tiden så kan jag tipsa om länken https://timeclock.vismaonline.com som de anställda kan öppna via mobilen. Det är snabblänken till Visma Lön Anställd och där kan de registrera sina tider och frånvaro på samma sätt som via datorn.

/Anna
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Community Manager

  • 89,242 poäng 50k badge 2x thumb
Officiellt svar
Hej!

Nu ska detta problemet vara rättat för alla användare. Du ska också ha fått ett mejl från oss. 
Om det av någon anledning fortfarande inte fungerar skulle jag vilja att du svarar på det mejlet med info om vilket felmeddelande du får och när det uppstår så kommer vi kika vidare på det.

/Anna