Grunduppgifter i Advisor

• 1
  • Idé
  • Uppdaterades för 4 år sedan
  • Genomförda
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Hej.

I Advisor saknar jag möjligheten att markera om kunden har revision eller inte. Det gäller ju oftast bara aktiebolag. Jag kan naturligtvis lägga till en revisor som en "kontakt" men när någon lägger upp en ny kund så tror jag att det är mer "användarvänligt" att det finns något man förstår att man ska fylla i.

Med vänlig hälsning

Magnus

Foto på Magnus T

Magnus T

• 998 poäng 500 badge 2x thumb

Publicerades för 5 år sedan

• 1
Foto på Mathias Vahlgren

Mathias Vahlgren, Produktansvarig - Visma Advisor och Visma Byråstöd

• 6,370 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Magnus!
I planen för Advisor har vi med en funktion kallad egna uppgifter, det vill säga där du som användare ska kunna skapa dina egna fält på kundkortet. När denna funktion finns skulle du kunna använda det för att sätta en markering på vilka kunder som har revision eller inte. 

Jag kan i dagsläget inte säga exakt när det kommer, men det är ett prioriterat önskemål från flera av Advisors kunder. 

Med vänliga hälsningar

Mathias Vahlgren
(Redigerad)
Foto på Mathias Vahlgren

Mathias Vahlgren, Produktansvarig - Visma Advisor och Visma Byråstöd

• 6,370 poäng 5k badge 2x thumb
Hej!
Från och med idag kan du skapa upp egna fält på kunder. Dessa går sedan att välja in som kolumner i kundlistan och även filtrera. 

Du kan läsa mer om hur du jobbar med egna fält på den här länken:

https://help.visma.net/se_sv/advisor/Default.htm#online-help/add-customized-fields.htm

Med vänliga hälsningar

Mathias Vahlgren

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.