Återrapportera inbetalningar - Administration

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 2 månader sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
jag har version 2018.7. När jag läser in "återrapportera inbetalningar" och får en delinbetalning, så vill jag dubbelkolla att det är rätt. Så fort jag trycker på inbetraden igen så ackumuleras inbetalningen och blir fel. Försöker jag delita inbetalningen och istället göra den manuellt, så ackumuleras den igen. Det enda som avhjälper felet är att rätta i registervård. Inte kul och mycket merarbete. Detta fel har uppkommit iom uppdateringen. Kan ni rätta den buggen el vad det kan bero på ?
Foto på Irene Pejer

Irene Pejer

  • 110 poäng 100 badge 2x thumb
  • frustrerad

Publicerades för 2 månader sedan

  • 0
  • 1
Foto på Joanna Norlander

Joanna Norlander, Moderator

  • 890 poäng 500 badge 2x thumb
Hej Irene Pejer,

I vår supporthjälp i avsnittet Rättade och kända programfel kan du läsa mer vilka kända fel som finns i versionen. Under rubriken Betalningar finns ett fel gällande att saldot blir felaktigt om man raderar en betalning, detta avser vi att rätta i kommande versioner. Stämmer detta in på det problem som du upplever? Om inte så får du gärna återkoppla i den här tråden så att vi kan gå till botten med vad som sker.

Ha en fortsatt fin dag!