Automatisk uppdatering av valutor skulle underlätta arbetet i Admin 1000.

• 9
  • Idé
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Under bevakning
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Hej! en inläsnings eller automatisk uppdatering av valutor skulle underlätta arbetet i Admin 1000.
Foto på spcs

spcs

• 150 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 3 år sedan

• 9
Foto på Joanna Norlander

Joanna Norlander, Fd Produktansvarig - Visma Administration, Visma Förening, Visma Fakturering, Visma Webbfakturering

• 3,002 poäng 3k badge 2x thumb
Hej spcs,

Tack för att du delar med dig av dina idéer! Vi har haft den här frågan uppe för diskussion och registrerat det som ett önskemål, däremot kan jag idag inte säga om och i så fall när det skulle kunna bli verklighet. Är ni fler som önskar automatisk uppdatering av valutorna får ni gärna visa detta i tråden så att vi har ett bra underlag på efterfrågan!
Foto på Annika

Annika

• 152 poäng 100 badge 2x thumb
Jag håller med! Det vore väldigt uppskattat med automatisk uppdatering av valutor.
Foto på TARAB

TARAB

• 1,244 poäng 1k badge 2x thumb
Det önskar även jag. :)
Foto på Johannes

Johannes

• 1,110 poäng 1k badge 2x thumb
Vore toppen!
Foto på KenArd

KenArd, Champion

• 48,276 poäng 20k badge 2x thumb
Härligt att ni håller frågan glödande 1 år - 23 timmar;)

MVH

Kenneth
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Community Manager

• 92,164 poäng 50k badge 2x thumb
Officiellt svar
Hej!

Jag skulle vilja att ni går in i forumtråden https://forum.vismaspcs.se/visma_spcs/topics/valutakurser och lämnar en kommentar eller klickar på Följ i den tråden. På så vis får vi allt samlat på samma ställe och jag kan arkivera den här tråden.

I dagsläget är det inte planerat någon förändring i valutahanteringen då det finns andra funktioner och förbättringar som kommer före. Vi bevakar ändå allt här i forumet och vill gärna att ni fortsätter peppra oss med bra förslag!

/Anna

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.