Hjälpen i e ekonomi

  • 3
  • Problem
  • Uppdaterades för 3 år sedan
  • Löst
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Kommer inte åt hjälpen i e ekonomi. får bara upp en tom ruta som inte går att skriva i
Foto på nlb

nlb

  • 824 poäng 500 badge 2x thumb

Publicerades för 4 år sedan

  • 3
Foto på Lisa Henriks

Lisa Henriks, Project Manager eEkonomi/Website/Webshop

  • 19,708 poäng 10k badge 2x thumb
Hejsan! 

Vilken webbläsare använder du och vilken version är det av den webbläsaren? 
Foto på nlb

nlb

  • 824 poäng 500 badge 2x thumb
Explorer. vet ej versionen.
Foto på Jessica

Jessica

  • 132 poäng 100 badge 2x thumb
Har samma fel
Foto på KenArd

KenArd, Champion

  • 48,276 poäng 20k badge 2x thumb
Hej
Jag har senaste versionen av Explorer, Safari och Opera. Alla har varit döda tills i går då med en viss fördröjning sprattlar dom till och visar informationen. Det verkar finnas hopp;)

Kenneth
Foto på Joel

Joel

  • 60 poäng
Hej

Själv arbetar jag med mac - och har Safari som Webläsare. Detta resulterar tydligen också i att frågerutain i vimsa e-ekonomi bara blir en blank ruta. Någon lösning på gång där också?

Joel
Foto på Lisa Henriks

Lisa Henriks, Project Manager eEkonomi/Website/Webshop

  • 19,708 poäng 10k badge 2x thumb
Tack för informationen! 
Vad vi vet just nu är att supportpanelen visas med en blank sida om du använder Visma eEkonomi i Internet Explorer. Detta är något som vi jobbar på att lösa.
Så länge rekommenderar jag er att använda Visma eEkonomi i Chrome istället eller leta efter hjälp på supportsidan på vår hemsida. 

Jag uppdaterar tråden när det går att använda supportpanelen i Internet Explorer.
Foto på Lisa Henriks

Lisa Henriks, Project Manager eEkonomi/Website/Webshop

  • 19,708 poäng 10k badge 2x thumb
Hejsan! 

I samband med uppdateringen av Visma eEkonomi tidigare idag ska det nu gå att använda supportpanelen i Internet Explorer. 
Foto på Andreas L

Andreas L

  • 2,950 poäng 2k badge 2x thumb
Funkar fortfarande inte i Internet Explorer 11. Och inte iPad heller.
Foto på KenArd

KenArd, Champion

  • 48,276 poäng 20k badge 2x thumb
Hej,
Verkar vara nån slumpgenerator som spelar oss spratt..
Jag har  fungerande hjälp i explorer, safari. padda och telefon.

Kenneth
Foto på Lisa Henriks

Lisa Henriks, Project Manager eEkonomi/Website/Webshop

  • 19,708 poäng 10k badge 2x thumb
Vi har fått till oss att det fortfarande är vissa av er som inte kan använda supportpanelen, vi jobbar för full på att hitta en lösning så att supportpanelen fungerar för alla oavsett webbläsare. Så länge kan ni testa att rensa cacheminnet för att se om det kan hjälpa er. Läs mer i Hur tömmer jag cache-minnet i webbläsaren? 
Foto på KenArd

KenArd, Champion

  • 48,276 poäng 20k badge 2x thumb
Hej,
I Safari fungerar det om man ser till så att cookies inte är avstängda eller bara tillåtna på aktuell webbplats.  Inställningar/ integritetsskydd.


Kenneth
Foto på doriza

doriza

  • 92 poäng 75 badge 2x thumb
Det här svaret skapades från ett sammanslaget ämne som hette Hjälpen är blank.

Har eEkonomi. När jag klickar på frågetecknet, eller skriver något och klickar på sök, får jag, numera, bara upp en blank sida. Hjälp tack!
Foto på Annie Sten

Annie Sten, Knowledgeteam eAccounting

  • 7,230 poäng 5k badge 2x thumb
Officiellt svar
Hej!

Förlåt för en sen uppdatering i denna tråd. Vi har tidigare haft visningsfel i Hjälpen. De är åtgärdade så hjälpen fungerar bra i alla webbläsare.

/Annie
(Redigerad)

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.