Hjälpfunktionen i eEkonomi...

• 2
  • Problem
  • Uppdaterades för 4 år sedan
  • Löst
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre. Communitymoderatorn angav följande anledning för att arkivera: Uppdaterat den 30/6.

Sedan uppdateringen häromdagen fungerar inte hjälpfunktionen i Internet Explorer 11. Det visas bara ett tomt vitt fönster. När jag kontaktade er chatt fick jag svar på att jag skulle använda Google Chrome istället. Borde verkligen inte eEkonomi fungera med det mest använda webbläsare?? I mitt fall väljer jag själv om jag ska installer Google Chrome eller inte, men det finns många arbetsplatser där användaren inte har det valet. Förutom detta finns det en del funktioner som inte fungerar i Chrome. Jag tycker det är illa att inte detta kan fungera som det ska! eEkonomi är ju inte det billigaste alternativet på marknaden precis.
Foto på thbr02

thbr02

• 630 poäng 500 badge 2x thumb

Publicerades för 4 år sedan

• 2
Foto på Mita Jonsson

Mita Jonsson, Moderator

• 30,620 poäng 20k badge 2x thumb
Hej!

Kan du kontrollera om du fortfarande får samma fel i Internet Explorer 11, om du får det så vill jag att du återkommer så ska vi titta vidare på det här. När vi testade här fick vi inte detta fel nämligen.
Foto på Andreas L

Andreas L

• 2,950 poäng 2k badge 2x thumb

Har också problem med hjälprutan Internet Explorer 11. Funkar inte på iPad heller. Och i Chrome funkar den bara ibland.

(Redigerad)
Foto på Mita Jonsson

Mita Jonsson, Moderator

• 30,620 poäng 20k badge 2x thumb
Hej igen!

För att undersöka detta vidare ber jag att en kollega ringa er. 

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.