Hur får man hjälp av Visma?

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Besvarad
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Sedan i maj har Visma Administration 500 varit buggat för oss. Vi har försökt få hjälp med programmet från Visma support men har 71 dagar senare ännu inte fått hjälp. Se tråd nedan:

https://forum.vismaspcs.se/visma_spcs/topics/visma-adm-500-ur-funktion-dag-14?topic-reply-list%5Bset...

Vad kan vi göra för att få hjälp?
Är det vanligt att få vänta månader på support?
Har någon varit med om samma sak och det har löst sig?

Vi bytte bokföringsprogram till Visma i höstas och känner oss som att vi gått på en blåsning från ett bluff-företag. Vi har fått lägga om våra semestrar för att slita med de buggar vi har, och vi får ingen respons/kommunikation/hjälp från Visma. 

Alla tips är välkomna. 
Foto på JP Maria

JP Maria

  • 728 poäng 500 badge 2x thumb

Publicerades för 1 år sedan

  • 0
  • 1
Foto på Mita Jonsson

Mita Jonsson, Content Producer - Administrationsfamiljen

  • 30,906 poäng 20k badge 2x thumb
Hej JP Maria!

Jag har sett din andra tråd här och jag beklagar verkligen att vi inte återkopplat här. Jag har sett till att du kommer att bli uppringd imorgon av en kollega till mig som jobbar med mer tekniska frågor och integrationer. 
Foto på JP Maria

JP Maria

  • 728 poäng 500 badge 2x thumb
Tack för svar, Mita.

Vi blir mycket gärna uppringda på kontorstid 08.00 - 17.00. Allra helst av den/de som har jobbat med vårt fel om möjligt. Om nu någon gjort det. Annars av någon som potentiellt skulle kunna jobba med vårt fel. 

Samtidigt kan jag erkänna att våra förväntningar är bottenlåga, vilket jag tycker är motiverat. Men om vi kan röra oss ifrån ruta 1 imorgon, eller den närmaste veckan, så ser vi verkligen fram emot det. 

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.