Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Helge Lind1
MEDLEM

Utskrift över förfallet belopp på skuld till specifik leverantör

Hittar konstigt nog inget sätt att se hur mycket som idag är förfallit av min totala skuld till leverantören.
Det närmaste jag kommer är likviditetslista leverantörer. Men där går det inte att välja 1 utvald leverantör

3 SVAR 3
Anna Svensson
CONTENT PRODUCER

Hej!

Utskriften Leverantörsreskontralista som du hittar under Utskrifter - Reskontra visar dina förfallna leverantörsfakturor. Här kan du göra urval på leverantören genom att skriva in i fältet Leverantörsnummer eller Leverantörsnamn

Funkar detta för dig?
Anna Svensson
~Content producer, Visma lönefamilj~
Helge Lind1
MEDLEM

Hej
Nej jag ser inte att den gör det.
Att besvara frågan från VD Hur mycket är förfallet på lev XX idag.

Total skuld 737534 kr om jag skriver ut leverantörskontroll på XX till Excelfil
Summerar Saldo fram tom förfallodag dagens datum får jag den uppgift som efterfrågas 307 973 kr som har förfallit tom idag. Den uppgiften finns inte i någon rapport vad jag kan se. Då jag får frågan ganska ofta om olika leverantörer så är det lite irriterande att programmet inte klarar detta.
Finner inte heller ett snabbt sätt att ta reda på vad en kund är skyldig och hur mycket av det som har förfallit.
Skulle vilja att när man slår upp en kund eller leverantör och går på spårning ej betalda fakturor att det där fanns någon sorts summering och uppgift om hur mycket som har förfallit, ännu hellre en flik med sammanfattning om kund resp leverantör.
Anna Svensson
CONTENT PRODUCER

Hej!

För att endast visa de som har förfallit till och med ett visst datum gör du urval på Förfallodatum också, det kan du göra i reskontralistan för både leverantörsfakturor och kundfakturor.
Om du vill visa förfallna fram till och med 2014-11-18 skriver du <141118.
Anna Svensson
~Content producer, Visma lönefamilj~