Hurra hurra hurra! Nu är AccountantfromHell_singland champion i forumet!

• 0
  • 3
  • Fråga
  • Uppdaterades för 4 månader sedan
  • Kräver inget svar
Solen skiner, himlen är blå och jag kan med glädje skriva att AccountantfromHell_singland nu är champion i forumet! - Vilken härlig dag!

• Kunskap
  • Glädje
  • Tydlighet
  • Engagemang
Listan kan göras lång över hans positiva egenskaper, men jag hoppas att du har märkt av dem i någon av alla de trådar här i forumet som han varit delaktig i.
Han beskriver sig själv som en oberoende redovisningsnörd och har 30 år i redovisningsbranschen, ett brinnande intresse för redovisning och ett fantastiskt användarnamn (min personliga åsikt) :).

Jag är så glad att AccountantfromHell_singland är en del av vårt forumgäng, varmt välkommen som champion!!!
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Content Producer - Löneområdet

• 94,000 poäng 50k badge 2x thumb
  • Superglad!

Publicerades för 4 månader sedan

• 0
  • 3
Foto på mikael pettersson

mikael pettersson

• 80,652 poäng 50k badge 2x thumb
Grattis hälsing från en gammal gästrik-ing

Mikael

Foto på AccountantfromHell_singland

AccountantfromHell_singland, Champion

• 26,468 poäng 20k badge 2x thumb
Skrapar ödmjukt med foten lätt förläget för dom orden. Skall försöka fortsätta dela med mig av mina erfarenheter och engagemang i det här härliga forumet. Saknar ju vissa kunskaper i framförallt vissa program (man håller ju fast vid lokalt installerade program) men i övrigt så har jag svårt att hålla intresset i styr och kan väl lite om mycket. Brukar även säga att det är bra om man reagerar men ännu bättre om man re-agerar, d.v.s även gör något åt det. Det har blivit några mail till Bokföringsnämnden, Revisorsinspektionen m.fl. genom åren. Saknar på sätt och vis min tid inom SRF där man fick diskutera med andra "nördar" men valde att kliva av när auktorisationen enligt mig inte blev som den borde. Tusen tack i alla fall och en trevlig sommar till alla....
(Redigerad)
Foto på Khedron Wilk

Khedron Wilk, Champion

• 16,034 poäng 10k badge 2x thumb
Bra där!