Slutat ta emot felanmälningar?

• 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 6 år sedan
  • Besvarad
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Jag fick besked av telefonsupporten när jag skulle rapportera en bugg att ni slutat ta emot felanmälningar. Citat "Våra kunder var så missnöjda med att det aldrig hände något när de felanmälde så därför har vi slutat ta emot felanmälningar". Står ni bakom det citatet? Stämmer detta och att man nu måste rapportera fel via forumet för att ni överhuvudtaget ska ta emot? Det här lär ju minska antalet felanmälningar drastiskt, hur tänker ni där?
Foto på Nordeko

Nordeko

• 1,030 poäng 1k badge 2x thumb

Publicerades för 6 år sedan

• 0
  • 1
Foto på Malin Hellborgsson

Malin Hellborgsson, Support Manager

• 1,810 poäng 1k badge 2x thumb
Hej,
Det verkar blivit något missförstånd tyvärr, självklart tar vi emot felanmälningar! Ber så mycket om ursäkt för den felaktiga uppgiften du fått.

Vi önskar dock att om man har någon idé eller något förslag till förbättring att man då postar det i forumet.

Vad var det för fel som du hittat?
Foto på Nordeko

Nordeko

• 1,030 poäng 1k badge 2x thumb
Hej igen,

Pratade igår med en annan person på telefonsupporten och han sade precis samma sak. De får numera inte ta emot felanmälningar på telefon utan det ska enbart göras på forumet. Hur ligger det till, har hela telefonsupporten missuppfattat?
Foto på Malin Hellborgsson

Malin Hellborgsson, Support Manager

• 1,810 poäng 1k badge 2x thumb
Hej igen,

Är det något du vill förändra i programmet, det vill säga komma med en idé vill vi att du postar det här i vårt forum.
Den största anledningen till detta är att du själv på så sätt får en direkt återkoppling på vad som händer med din idé. Du får ett svar från utvecklingsavdelningen om hur dom ser på förslaget.

Du ser även ifall andra användare har tankar och åsikter kring det förslag du kommit med.

Återkom gärna om jag missförstår dig på något sätt.

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.