Idag är eEkonomi rosa!

• 0
  • 9
  • Fråga
  • Uppdaterades för 5 månader sedan
  • Kräver inget svar
  • (Redigerad)

Oktober är månaden då hela världen färgas rosa med syftet att uppmärksamma kampen mot bröstcancer. eEkonomi kommer ge dig en rosa upplevelse idag för att vi tycker det är viktigt att visa vårt stöd till forskningen. Vi på Visma vill att fler ska överleva och kommer därför donera pengar till Rosa bandet och Cancerfonden.

Vill du också bidra till bröstcancerforskningen, läs mer på Cancerfonden. Tillsammans kan vi göra skillnad!

Foto på Lisa Henriks

Lisa Henriks, Project Manager eEkonomi/Website/Webshop

• 19,174 poäng 10k badge 2x thumb
  • Stolt!

Publicerades för 1 år sedan

• 0
  • 9
Foto på susanne_sorab

susanne_sorab

• 230 poäng 100 badge 2x thumb
Jättebra initiativ! Jag tycker dessutom att det ser trevligt ut och detta gav mig en idé. Eftersom jag har en lite redovisningsbyrå och har flera kundföretag upplagda tycker jag det skulle vara jättebra om jag själv kunde byta bakgrundsfärg på detta sätt. Då skulle jag kunna ha olika färg på olika kundföretag eller kundkategorier och det skulle vara väldigt tydligt vilket företag jag arbetar i. Med vänlig hälsning Susanne Östberg
Foto på hakan

hakan

• 160 poäng 100 badge 2x thumb
Jättebra!! Men jag förutsätter att nästa månad är Blå och stödjer prostatacancer förbundet! 
(Redigerad)
Foto på Khedron Wilk

Khedron Wilk, Champion

• 13,078 poäng 10k badge 2x thumb
Dags igen! Hade inte börjat använda eEkonomi senast det begav sig men nu i morse fick jag se det. :-) Tror jag nästan skall spara det rosa temat i egen, lokal, stilmall så jag kan plocka fram det de dagar jag vill ha omväxling.
(Redigerad)
Foto på Khedron Wilk

Khedron Wilk, Champion

• 13,078 poäng 10k badge 2x thumb
Det rosa temat tycks fungerar rätt bra även i Ekonomiöversikt, kanske något för nästa år? :-)

(Skall man vara petig tycks det som elementen uppe i navigeringsmenyn (navbar?)  behöver en liten justering, man ser det att det ursprungliga blåa lyser igenom men det kan lika gärna på grund av att jag i detta fallet laddar in CSS-filen via min webbläsare istället för att Visma gör det i sin egen kod direkt från servern.)

(Redigerad)