Inga Beställningar att skriva

  • 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Löst
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Hej!

Om du skapar en Kund-order och sedan väljer att skapa Beställning från denna kundorder så skapas en ny beställningen utan problem.
Dock går den inte skriva ut den om man råkar ha urvalet "Ej slutlevererade" aktivt under Beställningar vilket i mitt fall alltid är det logiska urvalet! ̈Man får då växla till alla och då tappar man kortet och får gå ut i listan och sedan gå in på beställningen igen innan man kan skriva ut den!

Mycket frustrerande och jag vore tacksam frö en uppdatering av detta så snart som möjligt!

Foto på DMD-Consulting

DMD-Consulting

  • 2,498 poäng 2k badge 2x thumb

Publicerades för 1 år sedan

  • 1
Foto på Helena Andersson

Helena Andersson, Application Specialist Administration/Tid/Autocollect/AutoInvoice

  • 7,132 poäng 5k badge 2x thumb
Hej DMD-Consulting
Jag ser att det dessvärre är ett fel som så klart måste åtgärdas så fort som möjligt.
Det jag kan tipsa om så länge är att du väljer Beställningar i stället för direktutskrift, då fungerar det.
Foto på DMD-Consulting

DMD-Consulting

  • 2,498 poäng 2k badge 2x thumb
Jepp!

Ville dock uppmärksamma det så NI kunde lösa det men jag kan leva med det ett tag :)
Tack för snabb återkoppling...

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.