Inga iZettle transaktioner har lästs in sedan 4/10 i eEkonomi

  • 3
  • Problem
  • Uppdaterades för 1 månad sedan
  • Löst
Hej!

För tillfället har vi problem med integrationen med iZettle i Visma eEkonomi, transaktioner från iZettle läses inte in i Visma eEkonomi sedan 4/10. Vår utvecklingsavdelning håller på att kika på det och vi återkopplar i tråden så fort vi har någon ny information. 

Ha en fortsatt bra dag!
/Jenny
Foto på Jenny Sjöström Sannéus

Jenny Sjöström Sannéus, Application Specialist eEkonomi/Website/Webshop

  • 4,862 poäng 4k badge 2x thumb

Publicerades för 1 månad sedan

  • 3
Foto på Gurli

Gurli

  • 342 poäng 250 badge 2x thumb
Tyvärr har jag samma problem / Gurli
Foto på Gurli

Gurli

  • 342 poäng 250 badge 2x thumb
Det här svaret skapades från ett sammanslaget ämne som hette Försäljning med iZettle-eEkonomi.

Jag har försäljning med iZettle och kopplat att det bokför försäljning och kortavgifter automatiskt
 till mitt bokföringsprogram eEkonomi. Tidigare har det funnits verifikation  snabbt innan pengarna finns på mitt förtagskonto. Nu har jag väntat i 3 dagar och fortfarande ingen automatisk bokföring. Jag kan inte omboka från konto 1580 till konto 1930. Hur lång tid skall det ta????? Jag har ringt med TYVÄRR som alltid när man ringer lång väntetid timmar.
Hoppas jag får svar på min fråga.
/ Gurli
Foto på Gunilla

Gunilla

  • 82 poäng 75 badge 2x thumb
Om man skriver i denna tråden, blir man då uppdaterad när problemet är löst?
Hälsningar
Christin
Foto på Jenny Sjöström Sannéus

Jenny Sjöström Sannéus, Application Specialist eEkonomi/Website/Webshop

  • 4,862 poäng 4k badge 2x thumb
Hej!

Så fort vi gör en ny uppdatering i tråden så kommer du få ett mejl. Vi uppdaterar så fort vi har någon ny information gällande en lösning på problemet. 

/Jenny :)
Foto på Gurli

Gurli

  • 332 poäng 250 badge 2x thumb
Hej
Kan jag bokföra ombokning innan ni har bokfört automatiskt . Jag vill att saldot på företagskontot 1930 ska stämma överens med mitt bankkonto .
/ Gurli
Foto på Jenny Sjöström Sannéus

Jenny Sjöström Sannéus, Application Specialist eEkonomi/Website/Webshop

  • 4,862 poäng 4k badge 2x thumb
Hej! 

Vi rekommenderar att avvakta tills problemet är löst. 

Ha en fortsatt fin fredag!
/Jenny
Foto på Jenny Sjöström Sannéus

Jenny Sjöström Sannéus, Application Specialist eEkonomi/Website/Webshop

  • 4,862 poäng 4k badge 2x thumb
Hej på er!

Nu ska problemet med iZettle transaktioner vara löst. De som inte har blivit inlästa i eEkonomi ska komma in men det kan ta lite tid innan allt syns i programmet. 

Ha en fin dag!
/Jenny