Ingen individnivå på AGI i eEkonomi?

• 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 7 månader sedan
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Nu i februari lämnade jag in den första arbetsgivardeklarationen på individnivå. Jag tycker det verkar som att det inte funkar som det ska i eEkonomi. Deklarationen jag fick ut var inte på individnivå. Den såg exakt likadan ut som under 2018. Filen jag fick togs inte emot av Skatteverket. Nu när jag försöker hitta den i eEkonomi finns det ingen för januari 2019 trots att jag skapat den. Om jag vill skapa en ny för januari går inte det. Jag kan bara välja februari. Inte många rätt alltså. Givetvis har jag ändå lämnat in deklarationen men det fick jag göra manuellt på Skatteverkets hemsida. Frågan är om funktionen är så kass eller vad som har hänt? / Anders
Foto på PBAB

PBAB

• 940 poäng 500 badge 2x thumb

Publicerades för 7 månader sedan

• 1
Foto på Khedron Wilk

Khedron Wilk, Champion

• 15,810 poäng 10k badge 2x thumb
Det är en känd bugg i eEkonomi som gör att första AGIn man skapar blir gjord i gamla formatet. Man får ångra den första man gjort och skapa den igen så blir det rätt. Även om du nu redan lämnat in den manuellt så an jag tänka mig att det är bra att du skapar den igen i alla fall så att allt blir rätt.

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.