Ingen klarmarkering i mobilappen - Tid

  • 1
  • Idé
  • Uppdaterades för 2 år sedan
  • Inte planerade
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Man kan inte klarmarkera sin tid via mobilappen, vilket gör den mycket mindre användbar. Jag trodde det var basfunktionalitet eftersom momentet krävs för att använda programmet. Ta t.ex. ett stort antal resande säljare, de rapporterar in sin tid via mobilappen, men sedan måste administratören jaga varenda en för att höra om "de verkligen är klara" och får klarmarkera åt dem. Det tar ju verkligen bort tidsvinsten med att använda appen. De skulle lika gärna kunna föra tid i Excel och maila till administratören :(
Foto på Marcus

Marcus

  • 70 poäng

Publicerades för 2 år sedan

  • 1
Foto på Helena Andersson

Helena Andersson, Application Specialist Administration/Tid/Autocollect/AutoInvoice

  • 8,120 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Marcus.
Beklagar att jag inte har besvarat din fråga.
Förstår att det underlättat ditt dagliga arbete, tyvärr finns den inte i appen idag och är inte med i planen just nu.

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.