Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Inloggning, är ensamföretagare men står inte som adimistratör hur ändra? - Skatt

Jag är ensamföretagare och har tidigare kunnat logga in på Mina tjänster nu går det inte. Under företagsinställningar står jag som huvudkontakt och det kan jag inte ändra på! Vad göra det är bara jag i företaget, är adimistratör på datorn.

ABL

  • Skatt
4 SVAR 4
Linnea Norden
ANSTÄLLD

Hej ABL!

Den epostadress som är registrerad på dig är din outlook adress. Så det är denna eposten du ska ange under Arkiv - Programinställningar - Min sida.

Om du inte kommer ihåg ditt lösenord för inloggningen till Min sida får du gå till www.vismaspcs.se och längst ner till höger finns en blå text Logga in mina tjänster. Klicka på denna så kan du sen välja Glömt lösenord och fylla i din mailadress, då kommer du få ett mail där du får bestämma ett nytt lösenord för inloggningen.

/Linnea
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej Linnea

Var kanske otydlig, på "Min sida" är det inga problem men det är när jag loggar in på "Mina tjänster" då  har jag "inte tillgång till huvudtjänster" och under företagsinställningar står jag som "Huvudkontakt". Problemet för mig är att när jag loggar in skall jag kontakta adimistratören det blir ett moment 22 eftersom det är jag som är adimistratör.

Har skrivit in epostadressen enligt din rekommendation.

ABL

Linnea Norden
ANSTÄLLD

Hej!

När det gäller programmet Visma Skatt som du har så är det inget som är kopplat till någon tjänst på vår hemsida, så därför finns det inte tjänster för dig att använda. Med tjänsterna menas tex vårt internetbaserade bokförings- och faktureringsprogram, lönetjänster för att registrera sina tider mm. Vad är det för tjänst du menar att du haft här innan som inte finns längre? Om du haft några tjänster tidigare så har du antagligen en annan inloggning också till något helt annat företag. Och för att kunna hjälpa dig med vilken epostadress det är du ska använda i så fall behöver jag veta vad företaget heter.

Om det är att du vill ladda ner senaste versionen av ditt program ska du inte gå till Mina tjänster utan du går till www.vismaspcs.se väljer Support i listen högst upp och sedan väljer du Ladda ner/Uppdatera till vänster. Då får du logga in på med din epostadress och sen kan du ladda ner programmet.

//Linnea
Fd medlem
Inte tillämpbar

OK jag förstår, problemet är löst. Tack för hjälpen.

ABL