Instagramflöde - Website

• 1
  • Idé
  • Uppdaterades för 9 månader sedan
  • (Redigerad)
Har provat lägga in flödet från mitt instagramkonto, men bilderna blir alldeles för små! Tanken var att via mitt instagramkonto, uppdatera hemsidan med pågående projekt och reklam direkt från flödet.
Hur kan jag förstora bilderna, eller t om visa hela flödet med dess inlägg?
Foto på JonahP

JonahP

• 80 poäng 75 badge 2x thumb

Publicerades för 9 månader sedan

• 1
Foto på Sofia Johansson

Sofia Johansson, Moderator

• 4,396 poäng 4k badge 2x thumb
Hej!

Du kan ställa in hur många bilder som ska visas, t.ex 3 eller 9 st, men du kan inte anpassa storleken på bilderna.
Förstår att det hade varit smidigt så jag lägger ditt inlägg som ett önskemål istället.

Du får gärna kommentera med en mer utförlig förklaring på hur du skulle vilja ha det, hur detta skulle effektivisera ditt arbete, hur det ser ut hos dig just nu m.m.
Allt för att utveckla önskemålet vidare :)

Ha en trevlig dag!

/Sofia 
Foto på JonahP

JonahP

• 80 poäng 75 badge 2x thumb
Hej.

Min tanke var att man åtminstone kunde göra lite större miniatyrer, som anpassar sig efter bredden på fältet likt ett bildspel ni har som verktyg, eller några olika valmöjligheter för storlek.
Problemet med bildspelet är att det krävs manuell uppdatering jämfört mer instagram som man normalt ändå uppdaterar.
Om man då kunde klicka på miniatyren och inlägget visas i ett popup-fönster vore det nice.

Alternativt hela instagramsflödet i ett fält på sidan. Uppdaterar jag med en bild, uppdateras flödet på hemsidan, som inlägget ser ut, inklusive bilder. 

Har sett några hemside-leverantörer som erbjuder samma sak, så då bör även ni kunna det.

Önskar även kunna byta ut bakgrund efter eget behag, oavsett tema. Det kan vara svårt att profilera sig om man bara har träning, fjäll, eller matlagning som bakgrunder.