Integration Palette - Administration

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 9 månader sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Fakturor bokade juni 2018 fastnar i Palette. Vi har bytt kontoplan men den gäller från 1 juli och de som har fastnat ligger ju i gamla kontoplanen. Fakturan kunde inte definitivbokas i ekonomisystemet: Kan ej hitta angivet konto.2018-07-02Felhanterare, PaletteServiceUserIntern utredning
Vad bör jag göra?Mvh/maria
Foto på Maria Persson

Maria Persson

  • 80 poäng 75 badge 2x thumb

Publicerades för 11 månader sedan

  • 0
  • 1
Foto på Helena Andersson

Helena Andersson, Application Specialist Administration/Tid/Autocollect/AutoInvoice

  • 7,182 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Maria Persson!
Som jag ser det behöver ni skapa upp de kontona från gamla kontoplanen in i den nya. eller byta i Palette innan de skickas till Administration. 
Foto på Maria Persson

Maria Persson

  • 80 poäng 75 badge 2x thumb
Hej Det var lite sent svar. Vi har redan åtgärdat detta/mvh/maria

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.