Integration med iZettle fungerar ej - eEkonomi

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Jag har genomfört integration med izettle och Visma visar att det är integrerat, men inga verifikationer har registrerats från izettle. Vad ska jag göra?
Foto på alfi

alfi

  • 330 poäng 250 badge 2x thumb

Publicerades för 1 år sedan

  • 0
  • 1
Foto på Cecilia Towner

Cecilia Towner, Moderator

  • 8,618 poäng 5k badge 2x thumb
Hej alif,

När jag kikar på ditt kundnummer hos oss ser det ut som att integrationen med iZettle blev aktivt idag (20180213).
Så imorgon borde händelserna för idag läsas in.

Däremot ser jag felmeddelandet om att du inte verkar ha nåt räkenskapsår upplagt för 2018 och då kommer inga händelser kunna läsas in.
Du skapar ett nytt räkenskapsår under Inställningar - Räkenskapsår och IB - Nytt räkenskapsår

Återkom om det fortfarande inte fungerar eller kontakta supporten på telefon 0470 - 70 62 00 eller via chatten som du hittar här.


/Cecilia