Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Integrations-API för Visma Admin 2000 SQL (2018.03+)

Hej!

Chattade med er igår ang. en fråga om integrations-API:et vi köpt (vi är både kund på Visma Admin och "integrationspartnern"). Personen på chatten kunde inte svara på såna frågor och jag fick en e-postadress. Det var en ogiltig adress. Jag chattade med er igen, den personen skulle maila rätt e-postadress. Jag har inte fått nåt mail om detta än.

Vad gäller för integrationer i den nya rena SQL-varianten av Visma Admin 2000?

Behövs ens API:et längre i SQL-varianten eller kan man strunta i det? (Om man bara läser och extraherar information)

Läste i forumet att det finns ett nyhetsbrev för API:et man kan prenumerera på. Var hittar jag information om hur man signar sig för det?

Vad är rätt väg för att kunna ställa frågor om API:et då er vanliga support inte har någon kunskap om det?

Vänliga hälsningar

Robert Gustavsson

2 SVAR 2
Helena Andersson
ANSTÄLLD

Hej Robert
Jag har sett till att min kollega som du var i kontakt med skickar dig e-postadressen. Du kan välja att skriva här i forumet eller mejla vår API-support. Ska du koppla på en integration så behöver du fortfarande ha ett API från oss för att det ska fungera. För att få tillgång till våra nyhetsbrev behöver du kontakta vår partnerförsäljning på mejl partner.spcs@visma.com eller via telefon 0470706170
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej Helena,

Jag har fått e-postadressen, mailat partnerförsäljning om nyhetsbrevet och svar på alla frågor utom:

"Vad gäller för integrationer i den nya rena SQL-varianten av Visma Admin 2000?"

Ska jag maila API-supporten om den frågan eller kan ni svara här?

/rob