Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej!Alla betalningar som sker via banken SKA bokföras under Kassa- och bankhändelser. Gå dit och om du har bankkoppling så kommer alla händelser ligga här och då väljer du matcha mot betalning av kund- eller levfaktura och så väljer du korrekt faktura som blivit betald.
Varför är det så krångligt att få fram mailadressen dit man skall skicka underlag till i eEkonomiappen? Finns mailadressen att hitta på webben? Finns det något lättare sätt än att gå denna krångliga väg i appen?I Visma scanner appen är det lättare, men nu vill jag använda eEkonomiappen.
Hej!Det är två ställen där du måste låsa upp. Det är Inställningar - Räkenskapsår och IB samt Inställningar - Företagsinställningar - fliken Bokföringsuppgifter.
Samma gäller för mig, kommer till samma bild när jag försöker logga in i Visma eEkonomi Smart. Min kollega kan dock fortfarande logga in och kommer åt programmet.
Det går inte att välja kostnadsbärare när man skapar en inköpsfaktura från en uppladdad fil. Det funkar bara om man skapar en inköpsfaktura via knappen "Ny inköpsfaktura".
Genvägar