izettle inaktiverat - eEkonomi

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Jag har en kund som har haft integration med iZettle under en tid och det har fungerat okej. Vi har då bara matchat bankhändelsen mot 1580. Men nu när vi skulle stämma av kontot 1580 på december så finns det inget inbokat från iZettle där...Då upptäcker jag att integrationen med iZettle har inte kommit in i systemet sedan 26 september!!! När jag kollar om tjänsten är aktiv så står det att jag bara kan inaktivera tjänsten och det betyder för mig att tjänsten är aktiv. Vad har hänt?? Det här är ett jätte jobb för oss att hitta alla kassarapporter och boka in varje dag i tre månader. Jag måste vet varför detta har hänt då vi har fler kunder som använder iZettle integrationen...
Foto på Veronica

Veronica

  • 200 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 1 år sedan

  • 0
  • 1
Foto på Sanna Theodorsson

Sanna Theodorsson, Fd Moderator

  • 5,690 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Veronica!
Detta måste vi såklart undersöka närmare! Jag skickar dig ett mail så att jag kan få lite mer information från dig, t.ex. vilken eller vilka kunder det gäller. 
Så håll utkik i din mailkorg och besvara det mailet jag skickar till dig.

/Sanna

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.